Monday, April 23, 2012

Драмски текст ''Осмомартовски подароци''




Dramski tekst
Osmomartovski podaroci
                                              od K.Brizov
(Humoristi~na pieska)

Se slu~uva pred praznikot na majkite - Osmi mart - vo u~ilnica
U~enicite pi{uvaat, poglednuvaat vo tetratkite na svoite sosedi, se vrtkaat, {epotat.

U~itelkata: Deca, gi napi{avte li ~estitkite ve}e?
Site: Da-a-aa!
U~itelkata: Mnogu dobro. Majkite treba da gi sakate mnogu, mnogu, od se srce.
Mil~o: Ja sakam mama zo{to e naj-naj-najubava od site!
Vesna: Tvojata e ubava, no mojata e u{te, u{te, u{te poubava!
Mil~o: Ne tvojata, tuku mojata, razbra!
Vesna: Mojata, majka! Taa izrabotuva o~ila.
Mil~o: A mojata {ie ubavi fustani.
Simka: A mojata e kondukter vo avtobus, vo golem avtobus.
Glasovi: Mojata e lekarka ... Mojata e prodava~ka!... A pak mojata majka raboti vo po{ta! ... A mojata pravi ~okolada...
U~itelkata: Tiho, u~enici! Se raduvam deka gi sakate svoite majki i se gordeam so nivnite profesii, go cenite nivniot trud. Utre e Osmi mart, praznik na majkite. ]e gi pre~ekame so pesni i }e im dademe podaroci. Ka`i, Pan~o, ti {to }e i dade{ na svojata majka?
Pan~o: (silno) Rolerki! (Vo u~ilnicata izbuvnuva smev)
Simka: Ih ama si izmislil! Majka ti nema vreme da si igra po ulicite.
Pan~o: Ni{to. Jas imam vreme (Pak smev)
U~itelkata: A ti, Mile, {to }e i podari{ na majka si?
Mile: Bel fustan so yvezdi~ki - da svetkaat, da svetkaat.
U~itelkata: Ne, deca! Vie na svoite majki }e im podarite ~estitki i mali predmeti {to }e gi zaraduvaat: ~e{liwa, krp~iwa, cve}e ... \or|i, ti {to }e i podari{ na majka si?
\or|i: Majka mi ne e doma, taa e na gosti.
Simka: No ti ima{ i baba. Daj i go podarokot nejze.
\or|i: Da, no baba mi ne e majka. Taa e samo baba.
Simka: Zo{to ne e majka? (site se smeat)
U~itelkata: Osmi mart e praznik i na babite, i na majkite i na devojkite - na site `eni vo svetot {to go sakaat trudot, decata i mirot! Ajde sega da ja ispeeme pesnata so koja utre }e gi pozdravime majkite!
Decata po~nuvaat da peat.





No comments:

Post a Comment