Monday, April 23, 2012

Драмски текст '' Загубената кукла ''



Zagubenata kukla

Lica: kuklata, lisicata, zajakot, volkot, Vesna, tatkoto.
Dejstvoto se slu~uva na edna {umska pateka.

Kuklata: (le`i na patekata i pla~e) Ah kolku sum nesre}na jas!
                   Eden tatko treba{e da me odnese na svoeto devoj~e, ama, ete, me zagubi... Oooof!
Lisicata: (za~ekori tivko) Rrrr!... Zo{to pla~e{ kukli~ke? [to ti se slu~ilo?
Kuklata: Jas sum zagubena. Strav mi e od no}ta. Tetko, te molam zemi me so tebe!
Lisicata: ( se kikoti) Da te zemam jas? Ihi-hii! A {to }e ti pravam?
Kuklata: Pa, da si igrame...
Lisicata: Ih glupa~ka! Da si koko{ka, pile, petle-}e te zemam. No ti si gumena. Ne si mi potrebna. Ajde, ostani so zdravje!
Kuklata: ( Sama, pla~e) Ah kolku sum nesre}na!...
                  (Doa|a zajakot i pla{livo i se pribli`uva)
Zajakot: Uf, uf! Zo{to pla~e{ kukli~ke?
Kuklata: Zo{to ne sum koko{ka, pile, petle...
Zajakot: (za~udeno) Ama te nasamarila Lisicata! Znam jas, toa e nejzino maslo...
Kuklata: Drugar~e, te molam zemi me so tebe! Se pla{am!
Zajakot: A {to }e ti pravam jas?
Kuklata: Pa }e si igrame...
Zajakot: Znae{, jas sum gladen i ne mi do{lo do igrawe. Da si zelka, morkov- }e te zemam. No ti si gumena. A nie, zajacite, ne jademe guma.
Kuklata: Of kolku sum nesre}na. Nikoj ne saka da si igra so mene. (Pla~e)
Volkot: (doa|a odedna{) Rrrr! Zo{to pla~e{ kuklo?
Kuklata: Ne sum zelka i morkov... Te molam, ~i~ko, zemi me so tebe!
Volkot: A {to }e ti pravam?
Kuklata: Pa }e si igrame...
Volkot: (iz'r`uva) Da si ovca, jagne, oven- }e te zemev! A vaka gumeno, nema zo{to da si mi! (zaminuva)
Kuklata: (sama na patekata, ne pla~e) Eeh eve i sonceto izgreva. Sega ve}e nema od {to da se pla{am.
(Po patekata se pribli`uvaat Vesna i tatko i)
Tatkoto: Tuka negde mi ispadna! Be{e temno i nemo`ev da ja najdam.
Vesna: Eve ja tate, eve ja zagubenata kukla!
Tatkoto: Zna~i sepak ne izbegala nikade!
Vesna: Tate, pogledni i gi o~ite! Sigurno preku no}ta se ispla{ila od ne{to i pla~ela.
Tatkoto: A mo`ebi i ne pla~ela! Mo`ebo toa se samo dve kapki utrinska rosa!

No comments:

Post a Comment